Varaus- ja peruutusehdot

(Päivitetty 15.10.2023)

Ennakkomaksu

Kaikkien uusien asiakkaiden sekä kanta-asiakkaiden vuosihuoltojen yhteydessä peritään 100 € ennakkomaksu, joka hyvitetään kokonaissummasta toimenpiteen yhteydessä.

Mikäli aikaa ei peruuteta viimeistään 7 vuorokautta (1 viikko) ennen varattua aikaa tai asiakas jättää kokonaan saapumatta, ennakkomaksua ei palauteta eikä hyvitetä.

Maksuohjeet:

Tilinumero: FI34 1544 3000 0403 32

Viestikenttään: Varausmaksu, oma nimesi ja varatun päivän päivämäärä

Kuitti maksusta toimitetaan sähköpostitse osoitteeseen: klbeauty@klbeauty.fi

Miksi ennakkomaksu ja peruutusehdot ovat tarpeen?

Ymmärrämme, että elämässä voi tulla yllättäviä tilanteita – pyrimme olemaan mahdollisimman joustavia.

Useimmat asiakkaamme varaavat aikansa 1-3 kuukautta etukäteen. Palvelumme perustuu rauhalliseen työtahtiin, laadukkaaseen kädenjälkeen ja henkilökohtaiseen palveluun.

Asiakasmäärämme per päivä on pieni työn vaativuuden vuoksi, ja työ on sekä fyysisesti kuormittavaa että tarkkuutta vaativaa.

Siksi jo yhden asiakkaan äkillinen peruutus voi tarkoittaa jopa 33 %:n menetystä koko työpäivän tuloista.

Alle 72 tuntia ennen tapahtuvat muutokset ovat erityisen haastavia, sillä niihin ei käytännössä ehdi löytää korvaavaa asiakasta.

Peruutusehdot

Ajan siirto tai peruutus viimeistään 7 vrk ennen aikaa: Ei lisäkuluja.

Ajan siirto tai peruutus alle 72 tuntia ennen sovittua aikaaVeloitamme 50 € varatun ajan uudelleenjärjestelystä.

Ajan siirto tai peruutus alle 7 vrk ennen aikaa100 € ennakkomaksu pidätetään.

Jos asiakas jättää kokonaan saapumatta eikä ilmoita peruutuksestaPerimme 50 % varatun palvelun hinnasta.

Lasku lähetetään asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin, ja maksuaika on 14 vrk. Maksamattomista laskuista lähetämme 2 muistutuslaskua 14 vrk välein, jonka jälkeen ne siirtyvät perintätoimiston hoidettavaksi.

Hintaan sisältyvät huollot

Hintaan kuuluva huolto varataan aina paikan päällä ensimmäisen käynnin yhteydessä ja se on sitova.

• Huoltoetu on käytettävä 4–10viikon sisällä ensimmäisestä käsittelystä.

• Jos et saavu huoltoaikaan, perut liian myöhään tai jätät sen hyödyntämättä, etu raukeaa.

• Voit jatkaa asiakkaana normaalisti, mutta seuraavat huollot varataan hinnaston mukaisesti(Timmassa nimellä Vuosihuolto/Ylläpitovahvistus).

Peruutusohjeet

Kaikki peruutukset tulee tehdä puhelimitse arkisin (ma–pe) klo 11–18 numerosta: 044 241 2341.

Varaamasi aika on varattu ammattilaisen henkilökohtaiseen työkalenteriin, joten toivomme, että kunnioitat varattua aikaasi ja yhteisiä pelisääntöjämme.